31 grudnia 2013

Sylwester.

Na szybko, post ze świeżutkimi sylwestrowymi pazurkami.
Na prawdę były robione na szybko- zmutowałam paznokcie, które miałam z urodzin. Wszystko działo się w trakcie pisania Przejściówki dokładniej szukania artykułów, bo mam z 1 stronę napisaną.. na 2 stycznia mam mieć 20. :D
Także jest super.
Wczoraj było party urodzinowe i mega kolorowe drinki robione przeze mnie! :) Ale o tym będzie osobny post bo mam masę zdjęć :)





Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
Nie mam czasu ani na podsumowania ani na postanowienia, deadline goniii!
Czas się za chwilę szykować na imprezę :)
Oczywiście doszłam do wniosku, że nie mam się w co ubrać- dosłownie nie mam nic imprezowego.. Boże albo jestem taka stara albo na serio nie mam czasu na większe imprezy albo zakupy.
No nic :) Lecę! Udanej zabawy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz