14 lutego 2014

Walentynkowy czas

Witam w tym przepełnionym serduszkami dniu! :)
Razem z moją walentynką nie spędzamy tego dnia szczególnie - jeśli się kochamy to przecież nie tylko w tyj jednym dniu. Romantyczka ze mnie żadna, gdy byłam nastolatką to uwielbiałam wszelkie serduszka, świeczki, walentynkowe dekoracje itd. Teraz nie trafia to do mnie, co nie zmienia faktu, że nie lubię serduszek. Wpadłam dziś w wenę i oto powstały to przesycone różowością i serduszkami zdjęcia :D W końcu kiedy jak nie dziś mogłam sobie na to pozwolić? :)







A tu kolekcja moich serduszkowych silikonowych foremek do muffinków. Białe i czerwone są z Avonu, różowe z Empiku. Kupowałam je rok temu. Avonowe były w komplecie i jest ich po 3 z każdego koloru, różowych mam więcej. Empikowe były tańsze jednak wolałabym dopłacić i kupić jeszcze jedna z Avonu. Są sztywniejsze i dzięki temu ciasteczka nie tracą kształtu. Z różowych mam wrażenie, że ciasto zaraz wypłynie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz