12 lutego 2014

Leopard nails

Musicie wybaczyć mi jakość i zdjęć i wykonania paznokci. Były to początki mojej stempelkowej przygody. Pierwszy kupiony stempel z Essence + płytka z panterą i zebrą. Do dziś te zdobienia u mnie goszczą, jednak przed ich kolejnym zrobieniem uświadamiam sobie, że się powielam. Zdjęcia robione były komórką więc jakość mówi sama za siebie. Mam jeszcze kilka takich starych "perełek" w moich zbiorach, dlatego czasem zobaczycie zdjęcia i zdobienia gorszej jakości. Wzorek ten mimo wszystko mi się podoba, jak i jego kolorystyka. Dodatkowo na tle mojego ulubionego zapachu - Naomi Campbell Cat De Lux At Night! :) Miłego wieczoru, ja zmykam poczytać artykuły, a jak zostanie czasu to Crossa tom 3 :)
Pobudka o 5,30 nie podnosi na duchu, tymbardziej, że za oknem biało - dziś znowu spadł śnieg z deszczem. Zimo odejdź!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz